Betaling

FÆRD shoppen modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Når du gennemfører køb på www.færd.dk , vil beløbet blive trukket på din konto når varen afsendes.

FÆRD shoppen bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Hvilket betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering

FÆRD shoppen afsender varer tre gange om ugen, mandag, onsdag og fredag.

FÆRD shoppen sender din pakke primært med Post Nord. Er der tale om mindre pakker bruges Post Nords hjemmelevering, og ved større pakker skal du afhente i pakkeshop.
Leveringstiden vil være op til forsendelsesudbyderen.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening/brug af produktet / ydelsen.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
 

FÆRD v/Karina Bech Hvarregaard

Tjørnevej 2
9000 Aalborg
tlf. 60954966

 

Retur

Ved retur, tilbagebetales det aftalte beløb til det andvendte betalingskort.

Når du har handlet ved www.færd.dk har du en fortrydelsesret på 14 dage. Vi skal have modtaget din returnering senest 14 efter du har modtaget din pakke.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren og hvis fristen udløber på en helligdag forlænges fristen til efterfølgende hverdag.

Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten, eller man kan miste sin fortrydelsesret, heriblandt varer som viser tydelig ibrugtagning.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Meddelelsen skal gives pr. mail på mail@færd.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Varen sendes til:

FÆRD
Tjørnevej 2
9000 Aalborg

Du er selv ansvarlig for at pakken når forsvarligt frem – pak den forsvarligt ind og gem derfor din postkvittering. Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik eller pakkepost.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk